Malaysia Web Hosting

Boleh ke Buat Duit dengan Internet?

Dah lama aku tak update blog ni. Bukan pa...busy dengan kerja hakiki dan kemalasan untuk menulis. Lagipun jarang dapat online siang-siang. Bila malam dah takde mood asyik nak tido ja sebab letih. Tapi duit tetap masuk. Tak percaya? Kat bawah ni akaun Google Adsense yang baru aku buat 26 Mei 2010 (sempena besday aku) aritu. Aku buat baru sebab nak test 30 web blogspot yg aku dah set auto-generate content. Webnya harus dirahsiakan utk mengelak dari orang tertentu klik dengan sengaja.




Walaupun tak byk..tapi dalam masa 1 bulan pertama BAMM. USD $ 29.23

 Sekarang kita tengok pulak bulan ke dua iaitu bulan Julai.



 Ada perbezaan dari segi peningkatan klik dan CTR. Dan tak dinafikan ada peningkatan wang juga. Total amount earned in July USD $ 36.92

Nanti aku sambung cerita pasal ebay plak. Kalau takde aral la...dlu aku penah wat bisnes ebay tapi stop sebab masalah supplier dan kekangan masa. Sekarang baru nak mula kembali. Cabaran ebay sekarang lebih susah dari dulu. Tu suma aku akan cerita dalam post yang akan datang.