Malaysia Web Hosting

Mengenang Nostalgia dengan Facebook

Acara setiap pagi sebelum memula kerja di tempat kerja adalah, Facebook. Kekekeke...sarapan pun kadang2 aku tak sempat ambik sbb nak bukak facebook. Hahahaha...bagaikan satu addiction lak. Adus...korup tul sistem kita la ni. Tahu tak facebook founder ni sebenarnya seorang Yahudi, tp ingat, idea facebook ni sebenarnya dicuri daripada Aaron J. Greenspan, seorang pelajar dari Harvard. Korang bleh baca lebih banyak info tentang lawsuit ni kat sni. Facebook LawSuit







Ok..ok...dah lari tajuk dah ni. Hahahaha...takpe...sambil menyelam, kita minum air ye tak? Aku sebenarnya mencari-cari kawan-kawan lama, dari zaman sekolah rendah hingga zaman diploma. Aku tak nafikan, facebook mmg melekakan. hehehe boleh membuat kita terkenang zaman nostalgia lama. hehehe...mungkin kisah cinta monyet? ataupun zaman kartun; Jetman, Flashman etc. hehehe


Tapi bagi aku, selain aku gunakan facebook utk bersembang, sebenarnya, aku lebih tumpukan facebook utk Business. Ehem...byk gak produk yang aku buat, antaranya Produk Stalion CNI, Tudung Nashwa, Gadget, service repair pc n laptop dan buat blog/website. Kalau rajin, buat design logo baju atau banner. hehehe selagi termampu dan ada kemahiran dlm bidang tersebut, aku buat jugak demi mencari rezeki halal.

Antara koleksi ebook dan buku yang aku miliki. Korang boleh beli melalui amazon. bagi versi ebook, korang boleh beli melalui aku. Sila tinggalkan email di comment kalau berminat.


Ebook:

Facebook: The Missing Manual 2nd (Realease date: 9April 2010) RM20.00

Facebook Marketing For Dummies RM25.00

Facebook: The Missing ManualFacebook: The Missing ManualFacebook Marketing For DummiesFacebook Marketing: Leverage Social Media to Grow Your BusinessFacebook Me! A Guide to Having Fun with Your Friends and Promoting Your Projects on Facebook