Malaysia Web Hosting

Aktiviti Setiap Pagi

Kalau dlu, aktiviti pagi-pagi aku adalah pegi ngeteh dlu la. kekekeke Tu acara wajib, tak kira waktu aku kerja swasta atau gomen. Aku brani kerat jari kuku la kalau takda yang wat camtu. Kecuali yg mmg jenis ikut buku. Itu mungkin sebelum tahun 2006-2007. Masa Facebook blum famous. Napa la aku asyik citer pasal Facebook jer. kekeke...meh sni aku nak khabor, pagi ni bila aku mengendap menggunakan "TightVNC", semua orang ok, bukan hampir semua. Semua orang bukak facebook masing-masing. Ada yang update comment, ada yang tgh menulis dekat wall, ada yang tgh mencari kawan lama dan yang pasti ada yang tgh chatting. Sarapan dah tak pandang wehh.

Aktiviti setiap pagi aku sebelum buat apa-apa kerja, mengeliat dlu. Pastu check email utk sebarang incoming business prospect, baca blog orang lain, tulis blog sendiri. hehehe Facebook? Tipu la kalau aku tak bukak. Aku dalam proses utk mula kembali business online yang dah agak lama aku tinggalkan. Penat tau nak promote dan membina nama balik.


Produk yang fizikal yang tgh aku promote:


Nashwa Collection
Stalion CNI

Bagi aku, facebook adalah sumber rezeki aku. Apa yang perlu aku buat adalah add friends dan promote pada setiap kawan baru sahaja. Hasilnya? Berbaloi la...yang penting berusaha.


Layan MP3 Album New Morning: USD 0.99 jer