Malaysia Web Hosting

Bila Rasa Nak 'Membunuh Diri'

Opppssss...korang jgn fikir yang bukan2. Ini sebenarnya masalah yg dihadapi oleh beberapa orang kawan aku yang sangat anti dgn Israel dan Yahudi. Ape boleh buatkan, bila org dah minta tolong, kita bantu setakat yg termampu jerlah. Aku pasti semua orang dah tau Facebook ni sebenarnya direka dan dimiliki sepenuhnya oleh orang yahudi. Tapi itu sebenarnya terpulang pada kita nak guna atau tak sebab kalau korang nak tahu, Google sendiri dibina oleh bangsa Yahudi. Malah Yahoo, Ebay dan Myspace. Itu suma korang bleh baca kat bawah sni. Tapi itu sebenarnya bergantung pada cara korang guna.





Tapi yang aku nak citer kat sni sebenarnya tentang cara nak buang semua data peribadi, gambar, like, status, wall post dan comment dalam facebook. Kalau kita delete Fesbuk akaun jer, comment, wall post dan like wiggy masih ada. Cemana kita nak buang semua tu kalau terlampau byk. Korang jgn risau, ada caranya. Aku sarankan korang ke website bawah ni.

  1. Seppukoo
  2. Suicide Machine

Dengan menggunakan aplikasi yang aku bagi tadi, korang bleh buang semua data peribadi termasuk gambar, comment dan like termasuk pada page rakan-rakan korang. Cara penggunaannya pun senang sangat2...aku tak perlu nak ajar pun step by step dia. Jadi, Selamat Mencuba...

Kalau ada Masa Layan la video ni utk kesedaran korang tentang pentingnya PRIVACY dalam alam maya.


Hacking Facebook Privacy - Part from Vivek Ramachandran on Vimeo.