Malaysia Web Hosting

Duit Raya RM500

Masa tgh sibuk wat kerja...tetiba berduyun2 orang sms aku pasal dapat duit raya RM500. Memula aku ingat memain, rupanya betul2.

“Duit raya” RM500 untuk kakitangan awam, pesara
2010/08/25

KUALA LUMPUR: Kerajaan bersetuju membayar Bantuan Khas Kewangan sebanyak RM500 kepada kakitangan awam dalam Gred 1 hingga 54 dan pesara kerajaan.
Bayaran akan dibuat sebelum 1 Syawal. – BERNAMA
 Best la...pas ni boleh la simpan sikit utk kegunaan nak raya. Lega sangat2...

Antara berita baik lain, aku telefon Jabatan aku. Katanya ada kekosongan di Langkawi. Tetapi tiada pengganti untuk ganti di tempat aku. Jadi aku terpaksa tunggu hingga hujung tahun ni untuk tahu tentang keputusan penuh mesyuarat.

Aku penuh dengan harapan menanti. Harap-harap dugaan selama setahun aku kat perantauan ni berbaloi.