Malaysia Web Hosting

Bila Berbuka di Radix Chicken House

Hari ni berhempas pulas aku cuba mereka Kad Raya, tetapi takda idea yang datang menjelma. Maklum la, aku bukan orang yang creative. Last-last...aku ubahsuai blog aku dan blog sekolah.Itu saja yang aku boleh buat dengan baik walaupun tak secantik para blogger yang lebih hebat.



Tetapi tu bukan yang aku nak cerita untuk hari ni. Gambar kat atas jamuan berbuka puasa yang dirancang dalam masa yang teramat singkat. Oleh sebab nak cover kebuncitan aku lepas berbuka, aku pakai la sweater. kekeke...ada la satu dua gambar candid yang sempat aku ambil. Bagi mengelakkan kawan2 terliur tgk gambar makanan, aku tak letak gambar kami menjamu selera. satgi terbuka plak posa hampa ni.

Baru abis menjamu selera. SYioK..
 Tokey Besar Nak Bayar

Alhamdullilah. tapi masih takleh lawan Daddy.