Malaysia Web Hosting

Bila Melayan Drama Bersiri: Chuck Season 5

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera kepada para sehabat sekalian...

Cewah...skemanya ayat...kekeke...

Ramai sangat yang kata blog aku nih bernada sedih. Hahahaha...bukan sedih la...layan feeling sebenarnya. Lagu yang disertakan ni bunyi jer macam sedih tapi sebenarnya lagu ni bersifat Sentimental Klasik yg boleh membuatkan orang terkenang kisah silam atau kisah sedih dan happy. Besarkan kesan yang kita dapat dengan hanya mendengar lagu? Aku pulak sememangnya suka solo instrument music. tak kisah la piano ke, violin ke atau pun gitar sebab ia bersifat universal. Trus masuk dalam hati. Dalam masa yang sama korang boleh karang kata lirik sendiri.

Aiseh....lari tajuk la plak. aku sebenarnya memang tengah sedih dan frust ni. Bukan frust bercinta tapi frust dengan ending cerita drama bersiri Chuck musim ke-5. Aku takde la mengikuti sangat drama-drama ni. tapi sejak aku tinggal sorang kat rumah sewa....tv plak jahanam dengan siaran tv macam *&%^%. Aku pun beralih la kepada TV internet yang juga internetnya macam (*&^Y&**($%^*. Lepas tu aku mula download movie dari Internet. Tapi tak puas hati jugak sbb kurang berkualiti kot. Hahaha cerewetnya aku. Sejak setahun yang lepas aku mula ketagih tengok drama bersiri ni dan yang paling aku suka drama Chuck. Tak pernah terlepas sejak dari Season 3. Hehehe (Baru beli season 1 semlm). Aku frust bila ending ceritanya tak mengikut spesifikasi Happy Ending yang diwar-warkan dalam Sneak Peak Sblum ni.Katanya pulak season tu season Finale. Hadeh...kecewa....baru nak start buat koleksi.

Ada yang boleh tolong aku suggest drama yang best best?