Malaysia Web Hosting

Bila Dah Mula Rasa Fed UP

Assalammualaikum kawan-kawan semua.

Harap2 baik la hendaknya. Aku minta maaf sebab lama sangat tak update blog. Bukan ape, busy dengan kerja, dengan personal life dan sangat bengkek dengan kerja seharian. Huhuhu...rasa takda life motivation dah. Selepas ni aku akan cuba untuk selalu update cerita dan tips terbaru untuk kawan2 semua.

Dalam blog ni, aku tak bleh nak bercerita tentang hal-hal yang sensitif kerana ada perkara yang lebih baik kalau kita diamkan walaupun perkara tu sangat menyesakkan dada. Mungkin aku akan buka blog baru tanpa merevealkan identiti aku. Mungkin dengan cara itu aku akan lebih telus dalam menyuarakan pandangan dan luahan hati aku.

Terima kasih kepada pelawat lain yang sudi datang ke blog aku. InsyaAllah, aku akan cuba update blog selalu dengan info2 terkini. Macam tak caya page view aku cecah 2k bulan ni..huhu..blog sedih ja pun